NÆSTE ARRANGEMENT I BOXEN

EM FOR HERRER - JANUAR 2026

Spørgsmål og svar

Beklædning:

I vil få udleveret mindst en T-shirt I skal bære under jeres vagter. Der vil også være lynlåstrøjer som uddeles efter, hvor mange vagter man har i løbet af perioden.
Mød op i bukser i neutrale farver. Tag gerne fornuftigt fodtøj på, da man kan komme til at stå og gå meget.

Forplejning

1-2 måltider om dagen, alt efter hvor mange timer vagten er. Kaffe/the/vand, frugt og hjemmebagte kager og lidt snolder. Tidsplan for hvornår der serveres måltider vil fremgå at dagsplanerne i lokalet.

Husk at informere koordinatorgruppen, hvis du har allegener.

Kontakt:

Al kontakt til koordinatorteamet sker via vores e-mailadresse: haugegif1941@gmail.com.

Og husk - vi er også frivillige med fuldtidsjob ved siden af - så hav tålmodighed, når I skriver til os. Vi skal nok svare :-)

Opgaver:

Vagtplanen/opgavefordelingen, vil I først blive præsenteret for, når I møder ind til jeres vagter, da vi af erfaring ved, at der kan komme ændringer helt indtil vi går i gang.

Opgaverne kan fx være:

  • Pladsanviser
  • Billetscanner
  • Vagt - kontrollere akkrediteringer
  • Og andre opgaver

Parkering:

Skal ske på P4.

Indgang for Hauges frivillige er ved dør 8.
Her udleveres jeres akkrediteringskort (som skal afleveres efter hver vagt).

Tilmelding:

Skulle man blive forhindret i at deltage på en vagt på grund af sygdom, så send en e-mail til haugegif1941@gmail.com så hurtigt som muligt.

Tilmelding:

Du tilmelder dig som frivillig ved at udfylde ansøgningsskemaet (se andet sted på siden).
Du er først tilmeldt, når du modtager en bekræftelse fra os.

Transport og logi

Al transport og evt. logi er for egen regning.

Vi forventer at…

- I møder fleksible ind med et positivt sind og med lyst til at løse en opgave og give publikum en god oplevelse i Jyske Bank Boxen i Herning.

Koordinatorteamet

Annelie Holdt

Hanne Skov

Jette Nielsen

Nanna Skov

Randi Faaborg-Hansen

Trine Lajgaard